Saturday, May 24, 2014

Penyerahan Bendera & SOM

As Salam...lm xmenjengah blogku...sunyi sepi jerk...off aku unit Oku memerlukan urusetia tuk Sukan Special Olympics dlm singkatan 'SOM'. yg akn berlangsung pd 24/05/2014...di terengganu...Aku di pilih menjadi LO atletik tuk SOM thn 2014.... Setelah menghabiskan divising selama 2 bln...maka pd 22/05/2014 pd kol 8.30 kami ade sesi penyerahan bendera berlangsung di Rbl ms ni pon aku menjadi urusetia bhgian cenderamata...



Aiman sedey waktu aku nak p..dlm kete asyik peluk aku...


Ucapan dari ketua kontinjen...


Ucapan dari Yb Datuk latifah Omar..yg merasmikan majlis..


Ucapan dari Pengarah Kebajikan Masyarakat Tuan Zulyadain Bin Limat


Penyerahan Bendera 'SOM'...


Bersama Maskot kancil yg akn dibw ke Terengganu..


Makan dl sebelom bergerak ke Terengganu...gimik bunga api n bunyi horn..pic bunga api xde


Perlepasan kontinjen Melaka pd kol 10 mlm...


Aiman menangis lg mahu ikt aku ke Terengganu...dipujuk oleh en Hubbyku..sedey sgt ms nie aku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...