Friday, July 27, 2012

KaNtOi SuDaH!!!

              Anak2 wat perangai pagi2 td....sabar je lah.
aku ngok jam da kol 7.10 pg hubby masih xsampai2 biasa da sampai time gini
mula la fikir yg bkn2..
              Aku  pon amik hp tuk wat friend finder (tol ke ejaan  nie)..aku pon mula
menaip FIND___________ send.Aku pon ltk hp atas lamari...dlm ati berkata2 betul ke
aku send kat no to, aku amik hp cek balik ghupenye aku send kat no hubby..alamak
terkantoi lak..
             Dalam kol 7.20 hubby pon sampai  je umah.masa sampai to dia x ngok g msj
maklum le naik moto.hubby masih xpasan g jap lg aku ngok hubby bkk msj..abis le aku hi..hi
konon wat selamba je tp dlm ati hanya allah yg tahu..hubby aku pon sound nie ape msj yg tina
bg kat abg nie?dgn selumberku jawab saje2...(sambil tersenyum kelat) igt abg g tempat lain ke tolong le trust abg ckit..
            Nasib dia xmarah ko..lau idak corfirm   xde mood nak kije.Sorry ea abg , tina memang gini...
mural of story berhati2 nak send msj silap anto bleh jd gaduh2 manje hu.hu.lps ni aku akn lbh berhati2.
Inilah akibat nye asyik igt laki je hu..hu sorng mlm n sorng lg siang.alasan je to pandan muke kan da
terkantoi!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...