Monday, July 30, 2012

musibah oh musibah

 Salam, spttnye entry nie aku tulis jumaat lps d sbbkn x sempat nk update kesudahnye hr ni le br ade kesempatan.citer nie cenggini jumaat lps kita org berempat tergedik2 ke jj air keroh maklum le rehat lama p cuci mata.masa sampai di jj lps paking aku jln dpn pae n ana.c kiss belakang kami semasa jalan to aku ternampak tiket paking kete melayang2 di awangan aku pon tegur tiket paking sape nie terbang? yg kelakar  c kiss berlari kejar tiket to (berngan ke ape c kiss ni).itu da satu hal..
                  
musibah kedua berlaku semasa nak lik waktu ana nk amik jam kat kedai to c kiss nie dgn cuak gth kunci kete dia hilang.kitaorg tnya camne bleh ilng? kiss kt dia ltk kunci kat meja or kerusi bb nk ltk barang kat dlm handbeg dia.sane sini kitaorg mencari tp xjumpa..ana call bos ckp kitaorg lmbat msk bb kunci kete ilang.da penat carik kitaorg duduk. kiss call tunang dia dlm pd to ana pon tanya "akk beli ape td'? minyak wangi husband pesan td (sambil bkk plastik korank nak th ape yg ade dlm beg plastik aku to upe2nye kunci dia temasuk dlm beg plastik aku.heran bin ajaib..xkan la org laen lak mskan  kunci dia dlm beg aku sedangkn sblm g kedai to kis duk sblh kiri aku n pae sblh knn aku.xlaen xbkn dia r yg salah ltk kunci.

yg ketiga  lak, da elok dapat kunci sampai kat kereta ape lak yg berlaku korank nak  tahu c kiss lupa nk kunci kete...nasib la kete xilang lau x nangis xberlagu la nampaknye.da dpt kunci dia xakui kesalahanye mustahil kunci ley msk kat beg aku (xkan la kita saja2 nk wat camto kat diakan cam xmsk akal je) tp kete xkunci achaner to... cer jawab ckit??? laen kali jgn duk berangan maklum la member kita ni nak kawin sebulan je lagi... pe yg ko fikir agaknye hi..hi.

                 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...