Friday, April 26, 2013

sambutan bufday mac n april 2013

aiii....
harinie xkuar jejalan n cuci mata
bb kesihatan aku xbape ok so aku duk memerap je
di off....mesti nmpk pelik kan aku nie kaki shoping
jumaat bleh xkuar...
aku nak cite jumaat lps offku telah mengadakan sambutan
bufday bulan mac n april......
 
kali ini kek di tempah bkn di sr tp syazwanwife....
 
 mc kita en zab......ape la c mia n pae borakan
 
 yang diraikan..cuma tim.pengarah je xde,,
tersenyum masing2 nak potong kek
 


 layan pae n danial cam2 aksi
 



aku n my niece danial...geramnya comei
kami juga meraikan pertukaran tempat keje
tp diorg xpat hadir....yg hadir sham sorang
to pon da abis majlis...xpe sham yg penting present to...
k la takat nie je entry kali nie


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...