Tuesday, April 23, 2013

setahun sudah..

Assalamualaikum...
skang bz xle nk up date blog ke aku yg lazy2 nie
ape yang setahun sudah ...
ayat nak gempak je..
cer tgk gambau kat bawah nie
sebenarnya 16 april 2013 hrto genap setahun aku
drive kete, patutnya thn 2008 aku lulus lesen
da bleh drive kete tetapi ketakutan mengatasi segalanya.
aku beli kete sendiri hujung februari 2012 tp masih x drive
cm wat perhiasan je...pd awal april aku mula bw kete dr umah sewa
ke umah abah akhirnya pd 16 april 2013 aku terpaksa drive sendiri
ke tempt keje merlimau-air keroh,bb xde owg nak htr aku jd aku
 nekad drive sendiri....bermula la episod drive aku yg sgt mencabar
ml bwk kete mati enjin kat simpang jalan,mati enjin kat ats bukit,
gear salah masuk kaki mengigil masa to aku harungi jua.
aku langgar pokok nenas ayah aku,langar kete en husband
tp bila aku da bleh drive lak kete aku lak yg kene langgar
ngan bas sekolah adoi...aiii nasib la aku bleh drive lagi
lau x mau aku xbwk kete lagi bb trauma...ape pon cabaran ni la
yg wat kita jd sgt kuat....aku da bleh kemana2 xperlu nak susahkan owg lagi.
.
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...