Thursday, September 5, 2013

Kami di rf4...

Semalam off aku n rp4 adalah intitusi br kami mengadakan majlis merdekaraya..so kami bergabung tuk majlis tersebut..sehari sebelum majlis kami dikehendaki menghias asrama rf4..sebyk 4 kmplan bertanding...2 kmplan boy n 2 girl.tp tik pic to xdan nk amik..kami abis pkl 5 ptg..berbalik pd cite diatas pg2 lagi aku da ade di rf4 kol 7.45 pg hjn sgt lbt...aku stack di paking kebetulan ms aku smpau pn mardiana pon sampai..kami sgt takut bb petir n kilat berdetum detum...pewut sgt pm ajak aku p mkn..jom tgk ape yg berlaku pd hari tersebut..


Masa perkiraan markah di asrama kami..


Kami makan sambil sembang2


Dpt bendara sorang satu..


Menyanyi lagu2 patriotik...group kami paling kecoh n tim.pengarah kami gak jap2 pandang meja kami laupon ade yg da ddk...semangat tol group kami


Group kami yg paling sporting..lgpon kamikan tuan umah tanah kedaung


Timbalan pengarah kami ofer diri nk bergambar ngan kami..tim..pengarah sgt sporting n hansome...bleh dia bergurau sy nk amik gambar ngan ank2 dara nie...aku menyampuk en ekin sorang je ank dara..en Azman ckp oklah kita bergambar ngan bini2 ku gangster...

Masa majlis berlangsung ade pertandingan karaoke...abg zainy juara dr rbl..naib juara rf4 n miazliza wakil dr off aku...tahniah wat mereka.tuk pertandingan hias asrama....kami dpt no3.. Inilah piala kami

Kenangan terindah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...