Friday, September 6, 2013

K.A.S.U.T

Assalamualaikum..di pg jumaat yg berbhgia...mulakan pg ini dgn senyuman yg paling manis..mg rezeki hrnie bergnda2 dgn izinnya..
N3 harini berkenaan kasut...bknya aku nk story pasal kasut br or koyak...nk cite aku da bleh gnkan kasut semasa memandu kecoh je kan itu pon nak heboh...begini cite smlm ms nk p kedai aku pakai kasut n try bleh plak so pg nie aku try lg berjaya sampai ke off lau x aku mmg stanby selipar dlm kete..skang xyah ssh nk bkk pastu nak tuka kst lak...aku bangga ngan diri aku sendiri pasti ade yg termuntah ngan statement aku nie..hik3...owg lain da lm pakai cmto aku br terhenggehkan...lgpon aku br jek setahun jagung memandu so kena cr insentifkan..ea idak???


Pic nie aku amik ms sampai off td dlm kete xsempat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...