Tuesday, March 18, 2014

Majlis Pernikahan & Berinai

Pada 28.02.14 yg lalu majlis pernikahan adik pompuan bongsu aku....aku mengalas tanggungjwb tersebut kerana sebelum ni mak ade...so adik aku kahwin arwah mak xde dan jg arwah nenek jg...byk sgt pwrbezaan bl mak da xde n semasa mak masih hidup...tp adik aku wat sumanya sendiri tp dibantu jgk adik aku yg no 3...so lyn pic majlis nikah...tema arab


Cer korang tgk pisau lipat jenama aku huhuhuhu...kebetulan jerk



Sambal belacan magga hasil tangan aku..n asam pedas cm gmbr asam pedas da terdelete


Kari ayam mak usu aku masak...aku agih2 kan tgs bb xnk harap owg lain..nasib la mak usu ade...lau dl ms ni da meriah gitu tp skang berbeza suma dibuat sendiri


Inilah pengantinnya....cam kenal jerk kete to..





Inilah tanggungjwb yg aku laksanakan setelah ketiadaan my mum...tp kali ni aku xnangis


Dgn sekali lafaz kini adikku bergelar isteri kpd helmi bin nordin...alhamdulilah


Batal air sembahyang








Nie mlm berinai yg sempat aku amk....yg lain dlm hp hb n kamera..lau ade masa aku update

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...