Monday, March 31, 2014

BESDAY HAKIMI

Semalam (30/03/2014) besday my hero
 sulungku...Muhammad Haziq Hakimi yg ke 9 thn..thn nie celebrate team gym hb
bende pon xrancang kebetulan so aku xsiap papepon...so klu nk p mn2
mmg msk la...so aku wat simple jerk goreng nasi n potong buah...hanya itu yg ade
lagipon aku sampai umh da 2 pg teman hb mancing...aku ckp ngan hb np last minute bgth
dkt kol 11 gak aku gerak bb nk tgu sorang bgn...myb ank2 ngantuk balik lewat
undoway hb tanya kat mn nk beli kek..mesti korang tertanya2 kemanakah arah tujuan kami,
aku p berkelah di Air Terjun Gunung Ledang ayat nk sedapkan...itu aje yg mampu aku
 bwk ank berkelah waktu terakhir cuti sekolah hb keje 12 jam so weekend pon kdng2 keje masa terluang nie la bwk ank2 bejalan....jdnya aku beli kek di pekan Tangkak....tp pic ms mandi jerk xamik






Happy Besday tuk my hero mg ape yg mummy n abah wat nie akan mengembirakan abg n
di jadikan sebagai kenangan tuk di abadi apabila abg besar nti...harapan mummy mg abg
 akan lbh berdikari jgn ngajuk2 lagi dan jadilah ank yg soleh dpt menjadi contoh pd adik2...
 MUMMY N ABAH SAYANG KAMOO SUMA...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...