Wednesday, April 2, 2014

My Family..

Sebelum nie aku pernah update pasal majlis kahwin adik aku yg tanpa gambar Family to...so aku da selongkar my camera ade la pic kami di umah lelaki....tgk la pic comei kami aksi bebas huhuhuhuhu


siyes beno muka laki den ....adik ipau den baju ungu kan main lebau senyum

abah den yg baju ijau to...handsome x?sebelah abah pak usu den adik beradik abh n wife dia yg bj grey to...mereka la owng kuat di belakang tabir perkahwinan adik aku...tanpa diaowng susah gak...time kasih xterhingga kat mereka....cer tgk laki den cam xpuas ati jerk huhuhuhu....pandanganmu to yg wat den tergoda....tudung pink adik aku no 3...yg no 4 bertudung biru terkois(xtahu nk eje lor)..n pengantin perempuan adik bongsu den yg lain to ank den n ank buah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...