Tuesday, August 7, 2012

kena pukul ngan bapa

da berapa hr xsempat nak update blog da bersawang al-maklum aku br baik dr sakit...bz pon ea gak kalah kn pm kita lak hi..hi..nie aku nk story pasal tajuk di atas.sebenar tajuk di atas xde kene mengene ngan aku pon..pg smlm masa aku nk anto ank kat sek ade la sorang mamat ni naek angin bb ank dia xmau sek..


terkejut aku n anak2.dia pukulnye bdk to ngan tali pinggang mcm nak separuh mati dia kije kan...da dia maki babi,sial ntah pape lg dia memekak kat situ..bdk to meraung menahan kesakitan..mcm baye ank aku dak abg.lau ea pon jgn la ko pukul bdk to kat tempat awam.org sume pandang aje xberani nk msk campur..geram pon ade aku tgk kelakuan "BAPAKNYE".aku gase cam nak je tunjal2 pale bapak dia.otak letak kat kaki agaknye....bdk2 nie ko kene psiko dia ckit, mungkin ade sbb bdk to takut nak sek.memang la sayang ank tangan2kn tp agak2 le.itu kat tempat awam dia wat camto lau kat umah cmne le agaknye.mei tali pinggang to aku bantai ko sakit x?bohong le ko lau xsakit.anak to kan anugerah dr allah jd ko didik la dia menjadi org yg berguna, ko sendiri kene tunjuk contoh yg baik...ea idak. org yg xde ank posak2 nk anak.mmg x di napikan bdk2 zaman skang laen mcm ckit tp mesti ade carenye kan.


ha..ha nie la aksinye...














                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...