Wednesday, August 8, 2012

KiMiE......Qimie

salam semua,

            alhamdulilah hr ke 19 kita berpose tgl 11 hr  lg tuk berhari raya 
nie nak citer anak bujang aku c kimie
KiMiE n SyIrAh takat nie pose, 2 hr da tgl bb friday n saturday
mereka demam.ms p klinik to, diaowg pose
tp doc suh buka bb nak bg antibiotik 3 kl takut jangkitan kuman
2hr je aku bg chan.lps ni no excuse kecuali sakit la
xle zalim aku nie nak pakse makse tp lg kecik nie la nak kena ajau 
diorgkan.c kimie lak bila nk buke pose wat perangai...........
nak layan mcm putera raja
bkn dia sorang je c adik ade 2 nk kene layan
tangan mama ni pon ade 2 je,bl dia majuk kdng2 aku wat xth je
lps to kimie dtg ckit2 ma nak mkn...aku bkn le sampai
xbg dia mkn tp da msk sgt perangai nye yg manja gitu adik2
        pandai bwk diri.ngan abahnye xberani pulak dia wat perangai
ngan mama je mengada2.smlm tie dia tertinggal kat umah atuk
da menagis terpaksa la bekejar nk p amik tie.penah sekali to
dia lupa pakai tie waktu perhimpunan..aku p hantar kat sek, cikgu da 
bg pinjam tie.aku tnya nape mata merah?dia menagis bb xbwk tie
so cikgu nmpk terus bg pnjm.along...along
ade satu hr to abahnye amk lambt kat sek bb abahnye igt lik kul 
1.20 upenye hr rabu 12.40 aku lak lp nk psn kat husband
aku kat off dpt call dr sek gth kimie da melalak bb xde org amk dia
aku tgk jam kul 1, ape lg terus call husband. kimi owh kimi lau kat 
umah awak la herokan

p/s: mural of story ms aku preggy dl aku kuat majuk n nangis.bl kene tegur ngan husband mesti aku nangis n majuk huk..huk anak pertama biasa le ngada lebih
    


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...