Friday, August 10, 2012

SURAT BERANAK???

SALAM JUMAAT..

MOOD gaye sudah tiba...malas gasenye nk keje..tp aku gagahi jua..entry aku kali ni nk story berkenaan surat beranak anak aku.smlm aku dapat panggilan dr KAK IPAU tanya ada amik surat  beranak anak aku, aku xamik  lg. aku pon call en husband jawapannye sama "xamik gak".aku da mula risau kak ipau aku to pelupa ckit.citernye cengini 2bln lps aku suh daftar sek ank yang c syirah to bb thn depan aku nak duk tjng kling blik ADUYAIII..lemah tol le.anak aku sebelum ni da daftar tempat skang dia sek, di sbbkan nak tukar sek suh le kak ipar uruskan.aku malas nk mintak bb nti pengesahan sek nak guna lik surat beranak bb kat aku ade mykid so xkesah la.

lps berbuka kat umah ayah aku terus lik umah...kebetulan en husband pon br lik dr keje.en husband suh geledah suma almari semata2 nk cr surat beranak anak aku.akk ipau aku gth dia da bg kat en husband..aku ckp lau bg baik ade kat surat beranak ank aku 2 org ni.tp c syirahnye xde.aku memang simpan dlm satu fail tuk surat beranak.jap2 c husband call akknye jumpa ke idak.abis dlm kete pon kene geledah...aku yakin memang xde kat dlm simpanan aku.seboleh2 en husband suh cr betul2...abis lps satu almari...satu almari aku siasat da mcm penyiasat le pulak).kesudah nye memang xde,da geledah nak kemas punye le liat.da setle kemas aku pon basuh baju.husband call akk dia lik tnye da jumpa lum upenye dia simpan kat surat beranak anak dia.(bengang aku pasal bende nie bleh jd gaduh laki bini).lega aku akhirnye jumpa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...