Tuesday, September 4, 2012

beraya di alor gajah

entry kali nie tuk hr raye kedua kami beraya 
di alor gajah di umah mak sedara n sepupu husband.
husband cm ade mak sedara sorang je aku panggil dia
makwe.my mil cm ade 2beradik je cm belah bapak mentua
je xberapa rapat sgt....ms nie asyik keje mkn je lps satu
gumah satu gumah kita org mkn sampai sendat pewut aku.
sampai umah makwe kita org mkn ketupat, g umah kak ngah mkn
nasi berlauk sambal udang petai,ikan kurau msk lemak nenas
ikan patin tempoyak import pahang.pertma kali husband mkn ikn patin 
lpsto umah kak shidah mkn mee hailam sedap giler... g umah
along mkn bihun goreng..last di alor gajah br dpt snap
pic...umah sepupunye jom layan.....

pilih mn satu nk mkn...

sedang menikmati laksa yummy...

kak ipar pose dl sblm mkn..

 en husband xmkn laksa jd model aku la...

bersama ank dara aku..

hapy  bebudak nie naik boyan..

pak aji n mak aji hi..hi

anak bujang aku...

 berposing sblm balik.....

cute anak mama..

lps ke alor gajah kami ke bachang lak....umah akk husband 
lpsto kitaorang undoway ke merlimau pulak..diorang nak 
p beraya umah ayah aku lak.
biras aku nak p openhouse akknye jdnye dr pg sampai ke mlm
raye kitorng hrto....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...