Thursday, September 20, 2012

cousin n offmate kahwin


mereka kahwin tarikh yang sama pada 9/9/2012 jadinya aku kena
p umah cousin aku dl..aku sampai diorng tgh sbk wat lauk pengantin.
org paling lmbt dtg aku la..huhuhu..sory ea byk urusan, sedey xpat
jumpa pengantin bb bkn selalu jumpa dia keje di gelora biru
jarang dpt cuti.lgpon aku dr kecik memang rapat ngan dia n family.
pape aku nak ucapkan tahniah pd cousin aku muhd shareen
n pasangan mg kekal ke akhir hayat..so lyn pic yg sempat aku snap

 org kuat...wat lauk pengantin

aku n adik bongsu aku

 flowers girl...

 nak gak ak menyelit...sibuk jek

 meja santapan..

 ikan siakap yummy...
itu je yg sempat aku snap gambar pengantin non ade
bb  kul 1.30 da gerak ke muar lak maklum le yg drive kete
mrs husband ngatuk bb br lik keje malam..

kami da  sampai muar...


 masih di jambatan muar..

 kira persimpangan...tgl satu lg traffic light

 pak...pak.. pasukan kompang

 serius je ...bleh xpasan aku amik pic dia


 muka owg terkezut...

 aiman n mrs husband..kimi n syirah sibuk tgk pengantin 
bersanding
 nie aku punye..sblm mkn kita snap dulu sedap nasi beriani

 pengantin tgh bersanding...qiss offismate aku

sedang di tepung tawar...

balkis terkejut aku dtg bb aku ckp xpat dtg...cousin kahwin..sebak dia saat itu (hi..hi)
jumpa offismate aku yg lain gak yg hadir.lps majlis aku lik bleh lak sesak...mungkin da kenyang mkn nasi beriani..nasib aku pasan lau x pusing2 kat situ la nmpak nye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...