Thursday, September 20, 2012

SAMBUTAN HARI RAYA N PERHIMPUNAN BULANAN

Sambutan berlangsung jumaat lps..kul 7.30 aku gerak dr merlimau tuk ke RSK Cheng aku di tugaskan menjadi urusetia cenderahati.naek kejang kaki aku kuar da lmbt jln jem..acara bermula 8.30 pg.tepat jam 8.30 pg aku sampai owg da ramai..

 penguasa rsk cheng cik rosmalina memberi ucapan

 ana tetap nak contol cun...tp ana da nmpak kuwus la
 mcm gadis pmh lak..

 kak mimah,ana,mia n fyda

 tuan tanah nak menyelit jugak
 
cenderahati n fail meja
 
 gadis2 urusetia...

 ape yg di bincangkan da..
 
 penyerahan fail meja tuk kakitangan baru n
yang bertukar ke jkmn melaka

 korank memang sempoi..


 abg long (bkn along) n abg ngah

 jgm marah bg...jom karok
 
 
abis perhimpunan terus jamuan hari raya lak..
ape lg masing2 kelaparan jom serbu
 
 
kami di gerai bihun sup..memang sedap

mcm2 ade...sampai xlarat nak mamam..satay,kambing golek,lemang
rendang,mee bandung muar n wajib ade cekodok pengarah...maaf ea
Datuk.penat isteri datuk msk pagi2  ade menu2 tuk gerai HQ.
aku nak jugak perkenalkan gerai yg lain gak..kami ade 3 pkmd n 5 institusi
gerai STBLR menunya mee rebus, gerai tuan umah RSK CHENG bihun,mee
n kuetiow sup.gerai pkmd Melaka Tengah air  ade air panas n sejuk
tuk gerai pkmd Alor Gajah cendol...memang layan r cendol pekat likat lemak manis cukup segalanya(terbaik).gerai pkmd jasin buah-buahan.gerai En Hatta
kuih muih paling sedap kuih koci siap tapau lg.apepon memang kekenyangan hrto.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...