Thursday, January 17, 2013

c.t tunang

mgu lepas telah berlangsungnya pertunangan adik aku
n wat kenduri arwah mak sekali...alhamdulilah segalanya
berjalan dgn lancar dan juga tuk pertama kalinya aku mengendalikan
pertunangan adik aku bb sblm nie mak ada tp skang mak da xde aku
sebagai kakak sulong bertanggungjawab terhadap adik2 aku laupon abah
ade xle nak harap abah je aku la yg kena membantunya...
sekitar majlis pertunangan adik aku...

 hantaran dari pihak adik aku....sebanyak 11 dulang
 
 melampau anak dara aku nie senyum sampai ke telinga...suka dpt bakal 
bapa saudara ea..

 tua badan bersama hantaran 

 tetamu sudah sampai....

 sewaktu perbincangan diantara kedua sidang merlimau n batu gajah
seronok tgk diorang berpantun

 maklong pihak lelaki menyarungkan cincin merisik..
 
 diikuti pula mak pihak lelaki menyarungkan cincin bertunang pula

 hantaran dari kedua pihak....

 suka le to dpt cincin..
 
 c.t with tunangnya amy

 kek hantaran xsempat amik..nie kek hadiah dr kawan2 yg dtng..
tuk adik aku selamat bertunang n jauhkan dari maksiat jaga diri
hiasi peribadi.bertunang nie bukan tuk menghalalkan pekara yg haram beringat 
sebelum terjadi sesuatu.dekatkan diri dgn allah s.w.t mg tiap urusan kita di permudahkan.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...