Friday, January 11, 2013

xcident part 2

salam,
aku nak sambung story xcident aku part two, lps cina to xnak settle aku pon ngan en hubby  p balai polis malim.ms kat balai polis malim layanan okey.lps da settle kat sana aku kene p balai trafic melaka tengah di bandar hillir.tb kat sana petugas di kaunter menyerahkan report n dia serahkan aku satu salinan report n masuk berjumpa sarjan Abd Rah......aku xnak teruskan namanya bb sensitiviti lak.ms aku masuk menunggu jam menunjukan 9.30 pg.masa to ade sorang abg pon nak jumpa dia..ms kat malim koperal to da bg no phone  sarjan nie lau dia xde call.so aku sampai dia xde kebetulan no phone dia pon ade tertera kat white bord aku pon call.aku say bleh bercakap ngan sarjan.....bleh dia kata bkn no dia.aku letak tkt salah no so en hubby suh call lg aku call jawapan masih sama...aku ckp la aku xcident nak htr report.dia kt bkn no dia ni abg dia la blah..blah...aku da geram aku letak je.jap lg dia lak yg call aku,aku xangkat pon dlm ati aku ckp gedik je mentang pompuan yg call bleh ko main2 je.gatal lebih....dia call lg aku suh husband aku yg angkat.bleh dia ckp no abg dia n mn dpt no phone hubby terangkan la...ms to aku memang da menyirap tahap gaban.igt owg suka sgt nak jumpa dia lau xde hal.ms to ade abg polis to tanya nk jumpa sape hubby ckp la nak jumpa si tua gatal.husband ckp wife da call tp dia ckp bkn no phone dia.abg polis to jawab dia to mmg  gatal lebih.rakan sepasukan pon bleh ckp cenggitu apatah lg kita owg awam. lama menunggu dr 9.30 sampai 11.00 br dia sampai.ngan muka sombong ko nak berlagak lak masa siasat aku cam nak xnak je hubby nak masuk pon xkasi.cb hubby xde mybe mengedik lebih si tua keparat nie..bleh dia ckp nape xelak aku jawab mcm mn nak elak da laluan sy mn nak elak.lps siasat dia amik gambau kete aku terdiam xberbunyi th la dia salah sape kan.husband tanya camne kete nie nak htr mn?itupon nak xnak je jawab.dlm kete hubby say sombongnya polis nie ngan cina or kel...kan main lagi ko.ms kat dlm to pon de polis to tanya ngan sorang brader india nie bl duit kopi ko nak bg.nie suma makan suap nya owg.sedih r mn peginya kod etika polis yg diaowg selalu laungkan.bb owg2 mcm ko la name polis laen tecemar jgn la bg owg pandang rendah kat korank.hisk...kesian kat owg yg betul2 wat kije.mood masa to sgt2 marah....sekian tuk story xcident aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...