Thursday, January 17, 2013

new year kami...

Salam...
tahun nie aku sambut new year with family hubby
owg da basi story new year tapi aku br nak story
sorry la nie br ade kelapangan nak mengupdatenya...
sebelum kami celebrate beramai2 kami makan dulu
ikan bakar umbai ape nama kedai aku da lupa..tp sebelum ni
aku penah p sini ngan family aku...
so lyn r pic makan2 n celebrate new year..
 
 ini lah org kuat yg belanja kami malam to..bukan hubby aku tp my fil
yg bersongkok putih.

 masing2 da kelaparan so makan nasi lemak dulu

 menunggu makanan....kebetulan masa kita org makan ramai owg

 aiman makan kupang..kan main suka lagi

nie je gambau makanan yg sempat aku amik...alhamdulilah makanan
dia kene ngan selera aku gak..RAGE pon bleh tahan..
lepas makan kami terus ke dataran pahlawan nak tgk bunga api
 anak dara aku yg bersemangat nak tgk bunga api...bising sgt waktu nie
mcm gelagat muda mudi
 
 anak daraku with cousin....

 aiman yg takut bunga api katanya takut jatuh kat muka
tgk la muka dia yg cuak to

 inila pic bunga api yg aku snap..
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...