Monday, January 28, 2013

lunch di windmill

salam
lama sudah x upadate blog ish..ish da bersawang
nie aku nak story lunch aku pd jumaat lps kami
berempat merancang tuk makn di windmill bkt beruang
maklum jumaat rehat lama ckit n dpt bergosip lebihkan.
pape layan pic kami yg cun nie..hik.hik

 tukang baca doa kami setiap kali nak makan bgs2....

 yatt kemain suka dpt mkn banana split da byk kali
nak mkn tp xpat akhirnya dpt gak lpskan gian..

kiss maakn spageti ape name dia da..nak tergeliat lidah 
aku nak nyebutnya
 
 tuan tanah yg kelaparan mcm rimau ngaum..ngaum

 kene update kat laki ea x?hu.hu..jg mare

kiss jgn nk berkiss2 sgt nti kene tumbuk sm laki ko bah...n bini c jamil
(pah mn butang melayu abg da)
 
nie mushroom sup aku n kiss
 
tuan tanah kedaung punyer...fish n cip hot spicy hot la sgt

nie nasi goreng cilipadi yatt n pae
so hrto kami sgt puas ati n kenyang sgt sampai muncit pewut
n thanks yatt bb belanja akknya...k la ade ms aku update la n3 laen lak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...