Tuesday, February 26, 2013

BUFDAY OFFISMATE..

AS SALAM...
lama sudah x menjenguk blog....ade yg menunggu ke n3 aku nie..
hi..hi...mesti la ade kan (perasan sudah)...
jumaat lps off aku ade wat bufday tuk kakitangan pd bulan 1 n 2...
so hadiah kami beli di jj dan kek sr di SR mitc..
xth la suke ke idak diowg...hadiah yg kami pilih to...
so lyn la gambar yg xbape memuaskan ati aku

 gambar kek ade blur...nie aku pilih welnut coklat...
 
 kek  tuk feb cik lis pilih macadamia white coklat..

mc kami yg br tuk thn 2013 kak shamsino..

 ini la rakan2 offku...

 suke sham dapat salam Datuk...kami jg meraikan majlis perpisahan 
tuk aidil...gambarnya di bwh nie berbaju oren xde la imam jkm lg..

 present dr pakcik gapal tu aidil..

bekas kekasih uoooops..unit kewangan pn pah..suke aidil...

present dr pn akma tuk aidil...tahniah tuk aidil kerana dpt jawatan tetap
selamat maju jaya jgn lp kami nti...k la pic xbape cantik ini aje yg dpt
aku godeh dr mrs kamera aku...sowy lau sakit mata..

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...