Tuesday, February 5, 2013

my car...

Salam,
sebelum nie aku penah story kereta aku xcident n masuk bengkel
rabu lps kete aku siap my fil yg amik di bengkel jasin MK LIM.
aku guna kete my SIL lik dr keje aku tgk kete aku
da di bw lik.aku telik punye telik ade yg xkena kete aku nie.
en hubby call nak th kete ok ke tidak so aku pon jwb
"kete nie nape dia cat cam xcantik n sgt xberpuas ati la "
en hubby kata abah td sagat pokok bunga?kete br kuar xkan la abah
sagat lak fikir aku.xpe lik krg abg ngokkan.ms aku telik kete
mak mentua ckp sok htr jasin balik td cat xkering abah ko da bwk .
dlm pale hotak aku "td bengkel tipon kata kete da siap asal lak abah amik
cat xkering".en hubby balik dr keje terus p tgk kete aku mengeleng je dia
sambil membebel aku tanya nape abg?abahlah langgar pokok bunga da bercalar
br la aku tahu salahnya bukan dr bengkel terkedu aku mendengarnya...
xle nak kata ape la kan.aku diam je la, xth nak gambar camne perasan pd ms to.
soknya en hubby p htr sendiri cat kete aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...