Friday, February 15, 2013

sakit ati...

n3 kedua tuk harinie....
nak story semalam lik keje terus p mydin..
aku lik 4.30...bb my mil pesan suh belikan yassin
tuk kenduri mgu depan....so aku p la cr tp stock abis le pulak..
jd aku turun p cari barang basah aku beli ayam je ikan byk xde.
da beli barang2 aku p beratur tuk bayar...jd barang aku melebihi 10 brg
xpat la aku nak dok kuanter xpress gitu...xpress la sgt.
kaunter yg di buka beratur panjang...

masa aku beratur...kaunter sebelah owg da beratur panjang pasto
cashier incharge ckp sy kira yg nie je yg laen p cr kaunter laen.dlm ati aku
kesian diowg da penat beratur  servis lembab.aku punye kaunter pon lembab
da naik lenguh kaki tgu...maklum la cashier baru cashier lm cm perhatikan dia 
wat keje.tambah sakit ati aku bl turn aku da elok ltk barang nak bayar bleh pulak
dia ckp resit xle kuar n ade masalah x ko angin wat penat aku je beratur panjang
tp bl sampai turn xbleh nak bayar.owg belakang aku siap tolong aku masukan 
barang dlm troly.makcik belakang aku bising da th camto bkk r kaunter lebih
nie da menyusahkan owg je.grmmmmmmmmmmmmm nya aku..
kita owg da memekak.......
br nak minta maaf.maaf pale otak dia..kan aku da marah....
ikutkan ati aku nie nak je tglkan barang2 to kat depan dia...
memang aku sagt sakit ati semalam......da la kena beratur balik ishhh
lembab betul servis diaowg ...menyusahkan owg betul......
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...