Tuesday, July 23, 2013

baju raye....

tahun nie awal lg da beli baju raye...
untuk ank2 ...mummy dia lom ade tuk ikt tema
yg tempah ade 2 helai....biasa la ini adalah tahun kedua
aku ke keluargaku di bukit palah...
masa cr bj melayu n kurung  ank2 aku mmg nk kaler merah..
tgk la pilihan ank aku c hakimi
 
warna seakan pink gelap...cntk gak pilihan ank aku...so masa
kat sini memang cptla lau kita mnta saiz n crkan baju ank dara aku
pon dpt warna yg sm...aku pon byr da dpt ape yg di kehendaki...
so ms nk trn ketingkt bwh aku da nmpk tdng si syirah lak sgt murah regenya
2 layer printed...syirah ckp kakak suka nie ade love2...en hubby pon
sj tgk baju melayu dia so cr kaler yg sama jumpa lak...da try ok ...
tb2 ms nk p byr en hubby ternampak patung pakai bj kaler merah so hb terus
berkenan n cr saiz...inilah kalernya
merah menyala mak ngah tahun nie...memei
itulah yg aku nk nasib la en hubby nk kaler nie..tenkiu abg
di sbbkan da nk ttp xle nk tukar la bj anak aku ...diowg bg
tempoh 3 hr nk tukar...so ms bl bj nie hr selasa n tukar khamis lps
cm aku la kena cr kaler sm ngan  diowng lak..kena tgu gaji hubby la..
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...