Wednesday, July 17, 2013

''dilamar''

Tiap pg ms drive mesti bkk radio era
biasa lah nk dgr celoteh JOHARA PAGI ERA
pg td topic agak menarik....
saat dilamar paling sweet dlm hidup anda???
johan bini dia gth johan lamar dia sgt sweet
 dpn mak ayah ....korank lak ade pengalaman
yg paling sweet x?
aku lak saat di lamar en hubby.....aku pon xth nk story
cmne.mula2 cmnie aku ade dgr dr kwn2 dia katanya
nk masuk minang aku tp aku xdgr dr mulut dia...
satu hr to mak dia call tanya aku betul ke tidak aku
suka ank dia..aku ketawa je..smpai mak dia ckp
ketawa je bg la jawapan aku ngan tersipu malu jawab
suka makcik..nasib la kat phone lau dpn2 aku dah merah muka me..
masa raya 2002 family hb dtg beraya...ramainya  bpk aku da terkejut
family hb sgt besar k...dgn umah aku yg kecik to...kecoh gak umah malam to
ngan suara ank buah hubby..tb2 mak hubby ckp ngan family aku kitaowng
dtg raye sambil  wak hajat yg besar..ms to aku da pndang hb smbil angkat
kening b isyarat geleng pale...upenya diowang nk masuk minang ...malunya
hb xbg hint kat aku pon xde ckp2 nk minang ke ape...so sweet ms to..
akhirnya aku bertunang pd 15/02/2003(sabtu) dn dinikahkan pd 30/04/2004....
sehingga kini sudah 9thn kami berumahtangga dn mempunyai 3 permata hati.
Moga aku bahagia bersama familyku...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...