Tuesday, July 23, 2013

berbuka hari ke-8

Owg sibuk update menu buka puasa aku br terhegeh2
nk update...pd rabu lps adalah hr ke 8 puasa....
ms waktu lunch aku p mydin cr ayam roaster
teringin lak nk mkn nasi ayam...lik krg xsempat
aku nk memerap ayam gitu so jd nya aku beli ayam black paper
yg da siap to...smpai umah pon msh pns lg....ape po aku panaskan lik dlm oven
 
 nie la nasi ayam aku..ngan periuk aku amik hihihi
 
ayam black paper,kuah kicap,tomato,timun,kuah lada n sup
xkuasa aku nk amik satu2,nk amik pic nie pon kena sorok2
taw..en hubby xsuka blog2 nie...dia kt watpe nk tunjuk kat owg
da bini dia minat berblogger nk wat cmne...selebihya
aku bg akk ipau  biasala hidup berjirankan buat lebih
bg la...bykan sedekah bulan ramadhan nie kan..Amboi...
yg penting ank2 n en hubby makan bertambah2..alhamdulilah


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...