Friday, October 11, 2013

Fly to sabah

Pengalaman pertama menaiki pesawat...aku p sana atas urusan keje aku ditugaskan menjadi urusetia kursus...aku gerak dr Melaka kol 6.15 sampai LCCT kol 8.15.Sampai sana trs mkn fligt kami kol 10.00 pg...lps mkn kami masuk balai pelepasan......


Ini flight yg aku naik niepon aku amik dr fb en zabri


Ini dr dlm yg sempat aku amik...so da ms nk berlps kena off hp jdnya..xpnh naik kapalterbang amk ko...ape pon 1/2 jam aku nak naik da stanby mkn pil mabok...dok sebelah si melah jap2 dia tanya akk ok x...lau nk mabok akk tln je air liur to...da naik tgk awan kepul2 subhanallah hebatnya ciptaan yg maha esa...cantil sgt syngnya aku xpat snp gambr to...perjalanan dr lcct ke tawau sabah mengambil ms 21/2 jam...kami gerak lbh kurang 10 .50.. Sampai sabah kol 1.15.


Inilah hotel yg aku duduk ...


Inilah katil aku....aku sebilik ngan kak sham..bilik kami 1 single bed 1 queen....akunya sprt pic diatas...keadaan bilik sgt memuaskan....


Mnm ptg kami adelah keledek yg dipotong mcm fun fries disalut tpng goreng....first time mkn mmg sedap sgt...so nti aku cite xtvt kami...disini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...