Friday, October 4, 2013

Pemilihan gimnastik...

Semalam aku balik halfday bw syirah sesi pemilihan gimnastik negeri Melaka..pg2 smlm aku call majlis sukan negeri melaka.aku xth kat mn dewan gimnastik to so aku dptkan lokasinya di MSN...aku sebenarnya xcaye kebolehan ank aku ...nape aku ckp camto bb akukan mummy dia so serba ckit aku th gerak geri dia.sebenarnya aku xnk dia terlibat bb demam tp degil nk.p jgk....hb kt bwk jek dapat xdpt belakang kira n bg sokongan kat ank..nk xnk aku akur ngan keputusan en hb.
Gmbr xpat amik dr jarak dkt bb diaowng xleh digangu.cer korank tgk coach mat salleh 2 towg nie..


Garang ko dia soh wat tol2 n speking london ngan bebdk nie..ms nie ank aku fail tgn dia xkuat


Waktu nie kena lengkungkan bdn...cm sakit jek aku tgk..satu group ade12 owg..ank aku group yg kedua lau dtg lmbt ntah kol bp ler abis...mn xnya ade 10 halangan yg perlu diharungi setiap halangan dicatitkan markah...ms group pertama 4 owg terpilih,ms group ank aku 7 owg terpilih tp ank aku xterpilih bb kekuatan tgn xde...aku ckp ngan dia akk da wat yg termampu bkn rezeki kakak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...