Thursday, October 17, 2013

Last day sabah

Flight kami ptg nie kol 3.40....so hr nie adalah ms tuk shopink barang basah....so ms aku p pasar tawau timb.pengarah soh naik ngan dia....melihat ape yg patut tuk dibw blik so aku hanya beli 1 kg udang jek....tumpang ka dak jue...aku wak barang kering....


Inilah udang yg aku beli....ini sebahagianya


Ini lak udang lipan klu owg semenanjung panggil tp disabah panggil udang katak....dia ofer 3 ekor 6 hinngit rasenya lbh sedap dr lobster..tp disbbkan dia gelar udabg katak aku xbeli hik3


Lps membeli belah aku berhenti minum dl aku mnm air kelapa n makan chicken wings kat sini sgt famous n sedap...lau dtg tawau sila mkn


Lps paking baju aku lunch..inilah lunch terakhir aku..sblm check out hotel


Sampai airport tawau..trs tmbg n loading lagage...inilah tiket aku ke lcct...
Sampai lcct 6.40....bas kami pon da menunggu so kami akn ke singgah seremban tuk solat dan mkn...


Ms nk kuar lcct nie jam gila..maklumla hrto ade grand frix...aku sampai melaka kol 11.00...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...