Tuesday, October 16, 2012

bila aiman berkata2

pagi td  lps htr along  n angah p school borak ngan aiman.mama aiman nak donut bleh x? aku jawab donut xde jual hrnie sok jual bb hrnie ade pasar tani so dia tutup.owh..sambil dia pandang gerai to..rabu ade x?ade aku jawab sok la rabu.owh..mama friday ade jual x?friday pon ade..owh..berapa byk owh cam org tua je.sampai kat umah ayah kebetulan lagu "anak kampung" kan main nyanyi lg..laupon seleng pelat.aku pon padam lagu to bb da sampai.aiman marah mama tutup lagu man watpe?xnak la p sek?aku tglkan dia dlm kete membebel je dia dlm kete.mak usu dia tnya ko xkisah  mandi lg g mandi bleh p sek mak usu htr aiman nak x?xnak nak p ngan mama la.ms htr ke tadika aku  borak ngan dia lg...man sayang mama?ea ke man sayang mama tp aiman xdgr ckp mama pon? sayang la mama sambil cium pipi aku.tiap hr aiman akan ckp sayang n gindu kat aku (touching siot).aiman..aiman aku saje pgl name dia?mama nape pgl aiman pgl la adik?aiman mama pgl adik taw.adik..oh adik tersenyum2.ahad hrto lg best ade ayam mati tersepit kat reban mama ade ayamchicken  meningal...?hah..mmm bkn2 ayamchicken to mampos(dr mn dia dgr perkataan nie).aku ckp ayamchicken to sama la, x ayamchicken la mama.pape le aiman satu lagi dia minta aku air watermalon yg ade air sirap je kat umah mn ade watermalon?sejak sekolah nie pandai ckp...aku suh wat 'a' kecik aiman wat 'A' besar mama punye salah.gase cam nak berguling2 bl tgk gelagatnya...dia la penghibur ati aku.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...