Tuesday, October 9, 2012

Senamtari pra sek

berkisar tajuk di atas pd hr sabtu 6 oktober 2012 telah berlansung pertandingan SENAMTARI peringkat daerah jasin tuk bdk pra sek, tuan umah thn nie Sek.Kebangsaan Chohong.kul 7 aku anta ank aku p sek bb cikgu nak make-up bebudk nie..so teacher dia tnya aku g x?aku confius la bb dia ade minta  sign  surat kebenaran bwk anak aku p bertanding xdak lak gth mak apak pon boleh g.so aku pon call en husband tuk p ke jasin.anak aku cikgu dia bwk r dl, aku menyusul kemudian bb en husband kije mlm.seramai 33 pasukan berentap...ape2 pon ank aku dpt no 5..ms separuh akhir aku xpat lihat diorg beraksi bb aku tgu kat gelanggang bwh upernya ank aku kat tingkat atas.nasib anak aku dpt msk akhir dptla tgk diorg beraksi..ms akhir to pasukan pertama da menari abis je persembahan diorng hujan turun dgn lebatnya...tgu ujan berhenti sambung semula.pape lyn gelagat diorg..

berposing sblm menari..
 
xsabar beraksi
 
comei..kan ank aku
 
senyumanmu menawan...
 
 nie..sek mn aku xigt

 sek keb sebatu no 6
 baju cantik tp xpat msk akhir..mungkin xmemikat ati juri


 baju simple je tp juara biasala tuan umahkan..

 masa kitorg sibuk ngok bdk2 nie wat persembahan..bdk comei menari
bl dgr lagu...gelak tgk gelagat dia comei je

 nie satu malysia..

 hebat peserta dr machap....tgk budak debab to menari comei

 nie persemabahan sek anak aku
 ruang menunggu...keputusan

 inilah pegawai ppd jasin..upenya bekas cikgu aku.. 

 sek.anak aku no 5

 naib juara sek.keb.machap

inilah...juaranya sek.keb.chohong.tuan umah menang
  3 pasukan yg menang akan ke peringkat negeri melaka pd 18.10.2012
di melaka mall.tahniah tuk ank aku jugak maklum la hrto kan besday mama
so hadiah yg diterima amt bernilai bgku..tenkiu kat hubby bersekang mata
tuk bg sokongan kat ank. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...