Wednesday, October 3, 2012

sukan SKM (1)

Abis je sukan special olmpics (sebenau nye tgh acara penutup aku cabut dlm kul 1 bb sukan ank aku kol 2) xde idea nak story pnjng lebau..so lyn pic kat bawah nie

 alif n aiman br je sampai da nak aiskrim

 handsome boy
 
 berduyung2 mak ayah yg dtg suport..

 pasukan angah msk padang

 pembawa bendera kejohanan sukan skm (1) kali ke
 
 kontijen hang lekiu biru hang kasturi  merah

seksi kain bdk nie....da terbelah kena tiup angin oopst...

hang tuah kuning hang jebat hijau
 
 kan maen lg..

 comei masa nie

 bersemangat kanak2 nie menunjukan skil tarian diaowg

 dapat pujian masa diowg wat persembahan..ms nie lagu stacy

 hafal step...1,2,3,4

 nie pulak acara sukaneka pra sek

 memang kelakar ms nie..

 abah pon dtg suport...gmbar atuk n mak ndak je xamk

dengau penerangan

 kotor seluar anak aku...

siap ade sukaneka tuk ibubapa tp aku xjoin bb aiman da tido kat atas
pangkuan mrs husband.xth kontinjen mn yg menang.pape ank2 aku dpt 
hadiah saguhati tuk sukaneka.lps to msng2 mnta aku hadiah @ belanja mkn
so tgu next n3 mrs husband belanja diorg mcd.tp diorg tuntut aku mainan.
selagi xpat selagi to mntak....@###$$4.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...