Wednesday, October 24, 2012

SaMbUtAn HaRi LaHir Di OfFis..

semalam off aku wat sambutan hari lahir tuk kakitangan HQ
so bg yg sambut hr lahir tuk bulan 8,9 n 10 di raikan
bukan takat to je di adakan jugak mesyuarat tuk kakitangan
so layan je la pic di bawah nie...
 
kapten bertudung oren
 
mia nape lentok kesana...
 
aku pon nak berposing
 
 pose dl...

 terpancar cahaya keimanan berkilat2 muke masing2


suasana bilik meeting..
 
kak zue(bj pink) membont..kan kami.. hi.hi
 
tersengeh2 konon..

tunjuk present  ke nak tunjuk gelang u..
 
aku punye present
 
wakil amik hadiah owg...
 
tangan jejaka mn kah?
 
kek besday kami secret resepi
 
mira kan main senyum lagi duk sebelah Datuk
 
berebut nak potong kek sambil datuk perhatikan gelagat kami
 
 senyum sokmo..
 
encik omar  n aku
 
suke le to dpt present
 
tgk tahi bintang jatuh ke jaaaaaaaaaaa...
 
nak tunjuk pewut muncit kat en husband katanya..
 
 makanan n kekwn xpat di pisahkan ahak..

ibu preggy pon nak kena suap kek
 
main suap2 gitu..
 ini saje yg dpt aku sajikan.pape pon selamat hari lahir tuk kekwn sume.
da xde idea aku nak karang lg.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...