Tuesday, November 6, 2012

graduasi pra sek

Salam,
Majlis graduasi anak aku telah berlangsung semalam di Hang Tuah City Hotel.thn pertama SKM (1) wat kat hotel.Aku lambt sampai bb tgu my hubby bersiap cam pompuan.ank aku p naik bas mr hubby drop dia kat sekolah.layan r pic diorng nie..

selepas di make up oleh aku...bersiap sedia nak htr ke sek

cutekan saya...

beratur...amik sijil n plak

bersiap sedia tuk menerima sijil

 kan maen kemam bibir

suke la to..

kiss dr abahnye...

jgn la tunjuk lesung pipi_ awak to..

mama n anak sama santik...(pasan je mama dia to)

aku punyer....makanan

makanan aku


xtvt lps majlis graduasi...bersuka ria kanak2 dpt main air




seksi anak aku berbaju ijau...
xnak balik bb seronok main air ngan kekawan.
pape pon tahniah tuk anak aku telah tamat sesi persekolahan  tuk pra sek lps nie
da darjah 1..yg sedih xpat jumpa kwn2  bb akan berpindah ke sekolah di melaka
pulak.tenkiu gak kat cikgu anak aku yg telah mendidik anak aku sehingga pandai membaca,
menulis dan mengira.percakapan semakin bijak n aku xlarat nak layan celotehnye cam mak nenek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...