Wednesday, November 7, 2012

lawatan tadika aiman

sabtu lalu aku,hubby n ank2 ikut lawatan tadika aiman ke pusat sains negara,muzium dan klcc, kat pusat sains negara dan kul 7.30 pg kami berkumpul ke sek aiman.my hubby ngatuk bb br lik keje mlm tido je dlm bas.815 br gerak....so kitaorg singah makan di seremban br gerak ke pusat sains negara..so lyn...

 amik gambar diorg dl..

 kami berposing dl..sblm bas gerak..

 pintu masuk di pusat sains negara ikan besar..

suke anak2 aku tgk ikan besar2..xnak bergerak duk tgk je
 
aiman say "kakak kayuh laju2 nti train to jln"
 
 leka diaorng main bola..

 saya bakal pakar sains negara...amin

 anak dara aku da cukup cun...tp sayang tgh aku snap gambar
tetiba bdk nie lak naek..menunjukan bonbonnye..

budak2kan suke tempat cenggini
 
gambar dia yg byk...
 
 kanak2 riang..

 sukenya  pijak kuar muzik

 cermin jd kerdil....
 
gambar terakhir di pusat sains negara...kayuh basikal rangka to bergerak
lps nie berlaku kejadian anak dara aku hilang...berderau darah aku..
sekelip mata je hilang...da la orang ramai masa to..nasib la ade sorng cina lelaki nie
amik dia n serahkan kat pengawal. 
k nti kita sambung part two pula...tgu ea
p/s:berhati2 ketika bwk ank2 yg lasak ke tempat awam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...