Monday, November 12, 2012

penyampaian hadiah tadika aiman

khamis hrto aku cuti tuk pegi hari penyampaian hadiah tadika kemas..so aku drop adik aku  n aiman di tadika n terus ke sek hakimi bb da janji ngan cikgu hakimi nk amik dokumen peribadi hakimi tuk di serahkan ke sek br dia nti.aku ucapakan time kasih tuk cikgu dia bb da didik hakimi.lpsto aku htr dokumen di rumah n terus ke tadika aiman.ramai mak apak yg hadir hrto...cm mrhubby xpat cuti aku je la yg wakil.so lyn suasana tadika aiman..

 berdiri tuk nyanyi negara ku,melaka n tabika

 baca ikrar..semangat ank kecil nie..

persembahan murid...

 ten litle indian boy

 anak aku nyanyi twinkle2..litle star

cepat2 dpt gift..

aiman mengambil gift...


aiman dpt hadiah

inilah hadiah yg aiman dpt "penglibatan aktif di sek"

aiman makan ngan mama..
so esok nya aiman terpilih tuk konvokesyen di kolej komuniti jasin,so next n3 aku story konvo aiman lak
cam xcaye pon ade ea la ank aku br 4thn.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...