Tuesday, November 27, 2012

kursus di cameron part two

k kita sambung tuk part 2 kursus di cameron hihgland
tuk hr kedua nie kami ade pembahagian kumpulan n jungle tracking..
so lyn je la pic nie



gambar diambil selepas jugle tracking tuk di buat kenangan,lps nie kami
sooru dl bg penuh tangki pewut...sarapan kami nasi lemak memang sodap
kene ngan citarasa aku.lps nie kami akn bergerak mengikut kumpulan
tag line kami "senyum"



 kami di beri tugasan tuk mencari owner pemilik strawbery yg berbeza
so aku berlari2 mendptkan ladang strawbery tersebut.group aku dpt
KHM FARM.tgk la kami menikmati strawbery segar n aiskrim strawbery
mmg sampai skang bertapa nikmatnya.lps to kami di beri tugasan yg kedua di 
KEA FARM mencari 4 buah bewarna kuning...


 

nie la waktu aku di KEA FARM,sape yg aku jumpa???
nasib aku la dpt bergambar ngan diorg..syed aiman,putri sarah liyana,
director dia zulhuzaimy...so tgu ea nti aku update lg.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...