Monday, December 24, 2012

beli kasut sekolah n mcd time..

salam..
 smlm lps aku ziarah kubur mak aku gerak balik ke tangjung....
en hubby n kimi xikut balik merlimau bb en hubby keje sabtu harito...
sampai tnjung en hubby br bangun..my mil kata lau dak tina xlik
xbgn la gamaknya....
so mlm to en hubby ajak aku p beli kasut kat bata malim...
 aku pon mula cari la kasut yg sesuai tuk diaorg...syirah xkisah
janji cantik c kimi lak xnak kasut br katanya kasut lama bleh pakai lg
yg dia nak beg baru...aku ckp nti ahad depan kita beli beg baru..
itu pon cerewet kasut nie xcantik la..itu ini akhirnya dapat gak..
tp xde pic r...lps mkn en hubby nak makan mcd suh aku belanja
kami pon p mcd d batu berendam tp pic xbyk la...

 en hubby n anak2  da kenyang br dpt amik gambar..

 tuan tanah n hakimi...nampak gigi je dl cian dia...xpe nti da besar
pakai braces...(betul xaku tulis nie)
takat nie je untuk entry weekend aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...