Monday, December 24, 2012

weekend kami....

salam...
 hr INI isnin mesti ramai yg berlazy2an nak keje bb sok cuti krismas
mungkin gamai gak yg apply cuti hari nie..so yg bekerja hrnie
SELAMAT BEKERJA EA!!!
aku nak story sabtu aku hrto...
lps je aku p kenduri kahwin friend aku...kami lik umah dl untuk
tukau baju la tuk ke jejalan di muar pula..bwk ank n adik2 aku.
so lyn la pic kami berkaraoke,mkn2 ....
memilih lagu....kami karok di giant muar name karok nie pon aku xigt
kami pilih bilik vip...vip la sgt...

 lepaskan gian n release tension....

turn adik aku lak...melalak sampai suara pon xde..

 jiwang le pulak adik aku nie..td elok berdangdut..lps berkarok bagai
kami ke kfc pulak tp bkn makan di giant tp kami ke k-mall pula

 ade owg mengidam nak mamam kfc...jd tunaikanlah

sedapnya chezy wadges...

mak usu pon nak duk atas nie...cian dulu xpenah naik binatang nie.

 mereka berdua lak..nak naek gak..lps makan kami gerak ke sg.rambai
kami naek jambatan gantung lak cuaca msto da nak hujan

 bergambar dl...cuak muka aiman

 motif berpayung bb nak hujan,dgn petir berdetam
detum

 hari da nak ujan so kami pulang dulu....
nti kita p lagi k....dlm pic cm anak aku kimi je
yg xde..bb dia xikut lik merlimau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...