Friday, December 28, 2012

pendaftaran darjah 1

semalam aku cuti bb nak htr syirah tu pendaftaran tuk masuk darjah 1 n pertukaran sekolah hakimi ke sekolah kebangsaan lereh...dan tentukan kelas mn yg hakimi akan masuk...aku jumpa guru HEM alhamdulilah cikgu masukan kelas kedua ikutkan cikgu nak masukan kelas pertama bb markah pekse hakimi tinggi aku xkisah mn2 kelas boleh aje janji belajar..cikgu ade ckp lps nie dia ade ujian so lau markah bagus sy akan mskan kelas pertama.gambar syirah diambil sebelum ujian dianostik (betul ntah ejaan aku nie) untuk tentukan kelas so keputusan hari rabu nti lau bleh aku nak kelas pertama...bb anak buah aku sekolah kat sini
dia ckp makusu kelas pertama bgs cikgu akan beri perhatian pd diowg...sementara tgu syirah pekse cikgu2 ade bg penerangan bagai2 terutama program linus..aku suh enhubby dgr aku p beli buku anak2ku...opetang lak pendatyran sekolah agama..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...